annabella annabella
406
BLOG

Zapraszam Giertycha na wódkę i śledzie!

annabella annabella Polityka Obserwuj notkę 5

Lubię internet, gdyż przeczytałam właśnie na stronach Wikipedii, że Roman Giertych "  zaproponował stworzenie europejskiej Wielkiej Karty Praw Narodów, mającej zawierać m.in. obejmujący całą Europę zakaz przeprowadzania aborcji oraz propagandy homoseksualnej".

Gdzie się podziewa obecnie Pan Roman? Panie Romanie, może Pan to przeczyta. Zapraszam do mnie na zimną wódkę i śledzie. Sama robiłam. Z cebulką i z jabłkiem.  Dodałam też trochę pieprzu, ziele angielskie i liść laurowy.  Są pyszne!

Gdzie się podziewa Pan Roman? Nigdzie go nie widzę w żadnej telewizji. A oglądam dużo telewizji i go nie widzę...

Był Pan Panie Romanie dobrym ministrem edukacji i nie boi się Pan zboczeńców! Jeszcze raz zapraszam na wódkę i śledzie.

                                                          Z pozdrowieniami

                                                            Annabella

annabella
O mnie annabella

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka